perjantai 14. maaliskuuta 2014

Mennyttä ja tulevaa

 Kopioitu Misantrellan blogista, oli vain pakko saada täyttää itsekkin. :D

 

20 vuotta sitten... 

 

- Dramaattisesti aloitettuna, kuolin. :D Tipahdin siskon kanssa leikkiessä lampeen ja hukuin, isi kuitenkin pelasti ja elvytti takaisin. <3 En tiedä johtuuko nykyinen silmäni vika mahdollisesti tästä tapahtumasta.
-Elämä oli yksinkertaista, olinhan neljä vuotias.
-Asuimme isäni kotitilalla, harmillisen kaukana muista ikäisistäni.
-Meillä oli paljon elikoita! Pari koiraa, kissoja, kanoja ja ankkoja... Ankat on edelleenkin ihania otuksia. ^^ 

Itselläni on hyvin vähän kuvia lapsuudesta/nuoruudestani mutta tässä olen alta kouluikäisenä

 

15 vuotta sitten... 

 

 -Olin yksinäinen ja syrjitty koulussa.
-Kaikki vaatteet oli jonkun vanhoja, äidin, siskon, serkun, tädin, veljen.. tämä oli kamalaa, en koskaan näyttänyt itseltäni ja se vaikutti itsetuntooni
-Akne alkoi vaivata...
-... ja minusta alkoi tulla "nainen" vaikka olin 9 vuotias. Tämä ei taas ollenkaan auttanut koulukiusaamisen suhteen, yritä olla ala-aste ikäinen joka on alipainoinen, törkeän pitkä ja omaa rinnat..
-Kasvoin nopeasti joten käveleminen oli tuskaista kasvukipujen takia (raskausarpia polvissa ry) ja selkäni kasvoi todella kieroon ja aiheutti ongelmia. 

10 vuotta sitten... 

 

-Olin todella masentunut ja itsetuhoinen...
-Ja täydellisen yksin kotona ja koulussa siskoni muutettua pois.
-Aloin käydä terapiassa ensimmäistä kertaa, äidiltä salaa.
-Lintsasin paljon koulusta, viettäen ajan pitkälti yksin ulkona tai ihanan rakkaan mummoni luona kahvitellen, turvassa pahalta maailmalta. Mummu oli ainut ihminen jolle pystyin puhumaan pahasta olostani ja joka aina onnistui piristämään.
-Sain viimein monien vuosien kinuamisen jälkeen taas kissan mutta valitettavasti sen ilmeisesti vei kettu pihasta. Kaipaan Leeviä edelleen. <3
-"Seurustelin" ensimmäisiä kertoja, totaallisen väärien ihmisten kanssa.
-Tahdoin vain päästä kotoota ja koko maailmasta pois 

Minä ja Leevi murunen 2005

  

5 vuotta sitten... 

 

-Useampi opiskelu yritys oli epäonnistunut
-Olin puoli vuotta osastolla ja sain ensimmäisen oikean ystävän.
-Olin seurustellut ja ollut kihloissa useamman vuoden. Suhde ei voinut järin hyvin, lähinnä kai oman henkisen kuntoni takia.
.Olin todella ulalla, en saanut tehtyä mitään kotona ja kämppä oli sen näköinen, pelkäsin asuinalueellamme enkä uskaltanut useinkaan poistua kotoa.
-Inna ja Romeo olivat elämäni paras asia.
-Kävin taidekoulua
-Leukaluustani poistettiin kasvain
-Minulla oli 2 tatuointia

2008

 

3 vuotta sitten... 

 

-Päätin suhteeni kihlattuni kanssa 6 vuoden suhteen jälkeen.
-Muutin ensimmäistä kertaa asumaan ihan yksin
-Hankin kauan haaveilemani parvisängyn joka olikin minun ja kissojen turvallinen pesäpaikka. ^^
-Nautin sinkkuja olosta
-Tapasin ihania uusia ihmisiä
-Koin ensimmäistä kertaa elämässäni olevani todella vapaa
-Aloin näyttämään enemmän itseltäni, enää ei ollut ketään rajoittamassa vaateshoppailua. :D
-Tutustuin Matiakseen ja olin ihan love love. <3
-Elämä hymyili
-Tatuointeja oli 4 

1 vuosi sitten...  

 

-Asuin Matiaksen kanssa yhdessä, itselleni uusissa maisemissa.
-Pääsin takaisin ihanalle vanhalle terapeutilleni. <3
-Suunnittelin opiskelemaan hakua.
-Aloin keräilemään Monster High nukkeja
-Hankin uuden lävistyksen
-Olin leikkauksessa, taas jälleen 

Kuluneena vuonna... 

 

-Olimme Matiaksen kanssa ensimmäisellä hotellireissulla
-Aloitin jumppaamisen kotona jatkuvan painokriisin takia
-Yritän miettiä kovasti mitä tulevaisuudessa voisin ammatillisesti tehdä
-Aloitin blogin pitämisen puhtaalta pöydältä

Eilen minä... 

 

-Jouduin heräämään aikaisin sosiaalityöntekijän tapaamiseen, parin tunnin yöunilla mentiin. :D
-Nautin kävelystä ulkona keväisessä ilmassa
-Olin ahdistunut
-Luin blogeja
-Postissa odottaa paketti mutta ei jaksanut hakea :D
-Valvoin taas aamun sarastukseen

Tänään minä... 

 

-Hoidin goottikirppiksen bisneksiä
-Hain pitsaa naapurista
-Hain pakettini postista ja eihän mun tissit tuohonkaan mahtunut vaikka mittojen mukaan piti. -_-
-Piti soitella koulujuttuja mutta perinteisesti unohdin... 

Huomenna minä... 

 

 -Perinteisesti olen anoppilassa saunomassa
-Yritän saada nukuttua pitkään
-Yritän lukea läksyni ettei taas unohdu 

Ylihuomenna minä... 

 

-Varmaankin yritän saada taas tehtyä rastoja valmiiksi ja tuijottelen samalla Grimmiä.
-Möllöttelen kissojen kanssa
-Jos sattuu inspaamaan niin ehkä sitä voisi yrittää saada pestyä viimein nuo ikkunat, viime kesänä en ehtinyt eikä mies ole yllättäen pessyt niitä koskaan niin ovat tällä hetkellä eri harmaat, kissatkin varmaan arvostaisivat jos oikeasti näkiskin ulos. :D
 

Vuoden päästä minä... 

 

-Toivottavasti olen päässyt eroon ylimääräisestä massasta..
-Ja muutenkin elämässä eteenpäin.
-Hyvällä onnella ehkä asuttaisiiin vähän isommassa kämpässä.

____________________

Tälläinen postaus.. En keksinyt järkeviä kuvia tähän hätään mistään, ehkäpä lisään niitä joskus myöhemmin.
Tälläiset ovat itselleni kyllä hiukan haastavia koska en tosiaan omaa ajantajua enkä suoraan sanoen muista elämästäni ennen yläastetta juuri mitään selkeää.
Tulevaisuuttakaan en ole koskaan oppinut suunnittelemaan, olen aina ollut sellainen "päivä kerrallaan"-eläjä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti